fredag, november 27, 2009

bemz inspiration store


Bemz som jag har skrivit om tidigare ett par gånger öppnar inom kort en "inspiration store" butikens mål förutom att inspirera är att ge sina kunder chansen att få känna och titta på produkterna och direkt komma med feedback men också självklart att kunna handla hem tyg, överdrag till soffan, fåtöljen eller stolen. Läs mer här.

Detta gör mig glad äntligen kan jag få känna och titta på en större tygprov än de små 10x10 cm små fyrkanterna som jag har sprungit runt med hemma och försökt att "hitta" ljuset mot sofforna. Torsdag 3e december slår butiken upp sina portar på Odengatan 22 i Stockholm och jag kommer att vara där.
foto: bemz

2 kommentarer:

  1. Hej, vad kul att du kommer! Ser fram emot att träffas den 3:e. Om du inte redan är ett fan av Bemz på Facebook så passa på nu. Vi har litet specialerbjudande till facebookfans i samband med öppningen av butiken.

    hälsningar

    sara från Bemz

    SvaraRadera
  2. Hej, tack för tipset, nu är jag ett bemz-fan på facebook. Ser fram emot öppningen. Vi ses!
    Hälsningar Jane

    SvaraRadera