söndag, september 11, 2011

pernillas julbak





Hösten har precis kommit i gång på allvar så jag går lite händelserna i förväg genom att snegla lite på en till kokbok, denna gång med jultema. Den 16 november släpps nämligen Pernilla Wahlgrens kokbok "Pernillas jul".

Boken innehåller ö
ver 70 juliga recept och fina stämningsfyllda bilder. Jag har smygläst boken och nu kan även du provläsa Pernillas jul samt förhandboka boken som blir din för 134kr. Länk



Både
Pernillas julprogram som sändes 2009 på tv4 (här är förresten recepten) och nu julboken är fyllda av inspiration, och det är väl som Pernilla själv skriver;

"Jag är ett äkta julbarn - född på julafton och allt!
Jag älskar verkligen julen, tycker det är underbart att julpynta.
Då riktigt frossar jag."

foto: jane, bokförlaget semic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar