måndag, december 27, 2010

julens alla gåvor



Jag är så otroligt glad och tacksam för alla fina julgåvor detta år, min fina man har läs min önskelista och faktiskt handlat allt på listan.

Från min mor fick jag i år en ring som har inhandlats i Ryssland på 70-talet av min ryske morfar till mig, vart så rörd över att han ville att jag skulle ha denna när jag blev vuxen. På bilden här en ring från momastore, en siluett av en diamantring, väldigt qute. Mamma har också lyckats handla en halsduk med fickor från favoritbutiken
anthropologie. Utav svärmor fick vi i år en brandflit, en otroligt bra present som man själv som villaägare kanske inte direkt prioriterar men som varje hem -stort som litet, borde ha.

Detta är bara ett urval av ett par av mina gåvor men så här långt jag har hunnit leka med Donkey Kongspel till Wii, och läsa lite i boken Den samvetslöse av John Gisham
. Ja och självklart avnjuta lite god choklad som hör julen till, årets smak blev en saffranschoklad, otroligt god
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar