fredag, december 31, 2010

nyårs outfitt




Den ständiga frågan, vad ska man ta på sig denna sista dag på året?
Planen var att i år ha ovanstående kläder, ett otroligt prisvärt alt (armbandet finns dock på önskelistan så länge) som jag handlade hem i god tid.

Klänningen är förstås den enkla lilla svart maxikläningen som man kan ha i garderoben år efter år, det var den jag skrev om tidigare
. Nu är den min, lycka för det var den sista i butiken i strlk. L, finns dock fortf kvar på hemsidan såg jag idag.







Min tanke var att jag skulle ha sotiga ögon med lösögonfransar, lite läppglans och en fin parfym. Gillar förresten den här tjejens instruktionsvideo för sotiga ögon, ibland det kan man behöva en lite påminnelse, ha.

M
en då jag stannar hemma och inte direkt känner mig superhot efter flera dagars sjukdom. Så väljer jag nog något rätt enkelt, jeans, tischa, en varm kofta samt toflor och inget smink , blir nog mer mitt val ikväll.
foto: jane eleven, asos, lindex, hermes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar