söndag, maj 08, 2011

ett besök på lindex

Igår strosade jag omkring i Sundbyberg (älskar denna lila mini-stad) och passade på att dyka in på Lindex, kunde inte låta bli att gå in och känna lite på plaggen ur Rachel Zoe kollektionen. Har tidigare bara kikat på den online.





Men provade iallafall den småblommiga blåa klänningen, jag gillar den verkligen, men är väldigt osäker på om den passa mig och mina bröst. Urringningen blir lite tveksam och jag behöver definitivt en bra puschup bh för att det hela ska bli snyggt. Den fick inte följa med hem denna gång utan jag funderar lite till...






Däremot fick två fina sjalar följa med mig hem, den vita är
sval bommullssnodd (ihopsydd sjal) med broderade detaljer och hålmönster signerad, Rachel Zoe, pris 149kr. Den andra en beige scarf med rosa blommor och brodyrkant, pris 129kr (finns även i blått & rosa).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar