tisdag, augusti 30, 2011

cognacsfärgad väska


I somras vart jag kär i weras cognacsfärgade skinnväska, denna modell är lite annorlunda då väskan viks över och sedan stängs med metallknäppe, "hittade" väskan igen på åhlens hemsida idag och funderar nu på om jag ska handla hem denna.





För bara någon vecka sedan fick jag denna väska av min mor, den är tillverkad av en bekant till familjen som gör otroliga skinväskor både på beställning och efter egen design. Enda nackdelen skulle väl kunna vara att han finns i mitt andra hemland Polen.

Jag är speciellt förtjust i denna väska tillverkad på 70-talet som faktiskt är tidslös, den detaljen som imponerar mest är hur han har skurit fram nätet i skin på väskans framsida. Den är min favorit just nu och följer med mig överallt.
foto: jane

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar