lördag, augusti 11, 2012

back to shool - mode för pojkar








Åh tänk så fint kläda vissa barn är, blir helt salig när jag tittar på utbudet i Frankrike, UK och Nederländerna som har otroligt fina saker speciellt till pojkar.

Men idag har jag valt USA och titta på lite fint hos jc crew, gap och oldnawy bara för att jämför med utbudet hemma. 





 





Gillar pirattröjan, sjömansjackan, stövlarna och jaha det var bara blazertröjan kvar, ja den gillas också, hahah.


 


Den kortärmade t-shirten har en tom ruta - där man inför gymnastiken skriver sitt namn tillsammans med långärmad t-shirt med tvättbjörnen i picknickkorgen är så bäst. Mindre väskan i beigt är så skön att jag hade kunnat använda den själv i höst.


 


Sista dagarna på beachen 2012, men ännu finns tid för skoj till solen.



 


Utbudet till små pojkar var rätt begränsat just nu, de fylls säkert på inför höstshoppingen, men ett par sommarkläder hittade jag fortf. 




 



Till Mamma (eller Mama som jag tilltalas hemma hos oss) finns snygg beachväska med tillhörande blöjpåse, fina eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar