lördag, oktober 20, 2012

all for children



Har ett par minuter över innan vi åker hem till svärfar på fika-leka med Winston-äta middag ihop aktiviteten och då måste jag bara får blogga av mig lite frustration.  

Åh så iriterad på mig själv, när jag inser att jag missade lanseringen av denna omgång av all for the kids hos h&m just denna gång gillade jag accessoarerna och ville ha lektältet till min son. Hann ni med att få hem godbitarna ur kollektionen?






Ja han har ju redan ett lektält (fint nedpackat tills han når lämplig ålder) men detta lektält var ju så...urban lite som en komplement till hans tidigare koja i skogen om ni förstår...ha. Anyhow love it, men lär knappast få tag på det om vi inte "råkar" hitta det i någon butik, online lär det inte komma tillbaka. Har lärt mig hur h&m fungerar. Så synd.



 



Som nästan alltid är alla kollektioner lite tråkigare för pojkarna än flickorna orättvist...javisst. Denna gång var inget undantag, gillade bara en tröja, lektältet, kaninmössan med tillhörande vantar/tassar som vi handlade hem. Isbjörnsmössa och tassar var också fin men slut online redan.





Har man en dotter däremot kan man lätt gå bananas över alla de fina klänningarna, kappan, mössorna, balettskorna, lila lacksor mfl. Gillar dessutom att en del av intäkterna går till UNICEF.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar