måndag, augusti 30, 2010

fina stämplar

Blev så inspirerad av ett inlägg som duktiga Helena gjorde på sin blogg så idag har jag tittat på adress-stämplar hos Etsy.





nr 1
känns lite oldfashion, finns hos SaraCowleyDesign för 167kr
. nr 2 fin och enkel med blommor, från RunEllieRun pris 174kr.nr 3 denna med en flyttettikett är min personliga favorit som jag hoppas kunna beställa,kommer från RunEllieRun pris 130kr. nr 4 en kul och lite annorlunda stämpel där du bestämmer själva antal siluetter som motsvara din familj, finns hos alliscreations, 242kr. nr 5 enkel och tydlig från RubberStampPress, pris 151kr. nr 6 denna stämpel är så qute med det lilla fågelparet, finns hos myrubberstamp 98kr. nr 7 från sweetpaperie passar mig som gillar små hus siluetter, pris 166kr nr 8 namnet i mitten och adressen runt omkring, snygg. Denna hittar du hos stampoutonline 244kr. nr 9 från tickledpinkpaperink 143kr enligt mig en design som man inte skulle tröttna på i 1a taget.nr 10 ytterligare en personlig favorit just för att den är så enkel, från sweetpaperie pris 143kr.
foto: alla ovan nämda säljare från etsy
insp: Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar