söndag, augusti 29, 2010

hemma från Egypten



Precis hemkommen från 1vecka sol och badsemester i Hurghada, Egypten och hotell Grand Restort, jag är fint solbränd men tyvärr även hostig & rosslig i halsen. Har fått en lättare halsfluss och äter Egyptisk mediciner, hi. Hoppas att bli frisk snart men just nu ligger jag nedpackad i sängen och tittar på tv och läser.




Är nöjd med vårt hotell som var så härligt upplyst kvälls och nattetid, men vad gillar ni designen på Hurghadas flygplats?

Jag gillade utformningen som påminner om ett stad av beduintält som reser sig ute på ökenlandskapet. Slutligen var detta min första flygningen någonsin där jag har sett månen avteckna sig mot den mörka natthimlen, så vackert även om min bild långt ifrån gör den rättvisa.
foto: jane

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar