tisdag, februari 22, 2011

the walking dead




Den 20e februari hade den nya zoombieserien the walking dead premiär på tv11, serien är Golden globe-nominerad och en av 2010 års mest kritikerhyllade serier i USA. Säsongsstarten i USA sågs av 5,3 miljoner tittare och serien har redan fått klartecken för en andra säsong.

Själv har jag precis sett 1a avsnittet idag, eftersom jag är sjuk hemma har jag en filmdag idag. Jag kommer definitivt att fortsätta att följa serien som verkligen levde upp helt till mina förväntningar.






Annars är resident evil en av mina favorit zoombiefilmserier, finns nu att köpa som quadrilogy, innehålla samtliga fyra filmer (Resident Evil (2002,Resident Evil: Apocalypse (2004),Resident , Evil: Extinction (2007),Resident Evil: Afterlife (2010), och finns att handla te x. här.
foto: imdb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar