onsdag, juli 20, 2011

höstkatalogen h&m



Känns nästan som helgerån att tala om hösten nu så här mitt i sommaren när vädret är så härligt och solen skiner varje dag. Men jag tar det lite snabbt så kan vi alla fortsätta njuta av sommaren, med inlägget som en fin tanke inför vad som skall komma. Se det som en tröst inför de höstdagar som kommer helt enkelt!







Fick hem h&m katalogen för ett par dagar sedan och har redan ett par favoriter som jag ska klicka hem. Gillar:
stickade fingervantar med långt skaft med tillhörande läderhandskar 299kr,
bredbrättad filthatt 129kr,





de rostbruna läderstövletterna 999kr,
kastanjebruna mockastövlar 999kr.








beige ullkappan med cape och halsduk, för 1499kr,
5-ficksjeans med hög midja och utställda ben 299kr
(precis dessa jeans hade Mamma på 70-talet)

puderrosa vadlång kjol 249kr

Har du några favoriter ännu?, jag ser fram emot att få känna på fler av plaggen i mitt tidigare inläggg om höstkollektionen.
foto: jane, h&m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar