tisdag, oktober 18, 2011

EmmaKisstina




Idag har jag titta på alla otroliga alser från den amerikansk födda modeillustratören Emma Kristina Hultkrans också känd som EmmaKisstina. Denna begåvade designern bor sedan en tid i sthlm och är nu högaktuell med en sidenscarfskollektion för modebutiken meinto.se (som jag först idag hört talats om).







Butiken säljer redan idag illustrationer av EmmaKrisstina, med start den 1 november 2011 finns den limiterad kollektionen av endast 100st scarfs av varje design tillgängligt online till priset av 1250kr/st.






Besök Emmas hemsida & blogg samt butik om du vill se fler söta illustrationer . Själv ska jag beställa ett par posters till mitt arbetesrum, de är ju så sweet.
foto: jane, chic samt emmakisstina

2 kommentarer:

  1. Supersnygga :) Fin inspiration och härlig blogg du har här!

    Hoppas att du har en härlig måndag och att du har fått en fin start på veckan!

    SvaraRadera
  2. Vad glad jag blir att du tycker så mycket om mina fina illustrationer! Tack så hemskt mycket för inlägget. xoxo

    SvaraRadera