fredag, oktober 07, 2011

julen på ikea







Precis i dagarna har ikea tagit fram sitt julsortiment och eftersom godbitarna alltid blir slutsålda snabbt, ska vi nog passa på att ta ett besök i helgen.

Vi satsar på att checka in sortimentet och handla hem årets favoriter. Även om det känns tidigt så här i början av oktober månad, så är det ändå ok, handlar det jag gillar, lägger det på julförvaringshyllan och glömmer det hela tills det är dags att ta fram julen. Så gör vi!




Textilsvampar i retrostil för 59kr och nu är det även hög tid för ny dörrmatta utanför vårt hus, då blir idgran dörrmatta med ett hjärta för 99kr perfekt. Med på listan björkefall ljusstake i vitt porslin, 59kr som jag tror skulle passa fint tillsammans med
tändsticksasken i plåt, som jag inhandlade förra året.

Den hjärtformade plexiglasramen för 49kr, är ijuförsig en åretrunt produkt hos ikea, men först nu har jag bestämt mig handla hem denna. Den blir fin på min mans skrivbord på jobbet, så sshh den får bli en överraskning.

foto:jane & ikea

1 kommentar:

  1. Dörrmattan med hjärtat shoppade jag till oss för ett par veckor sen... :D KRAM!

    SvaraRadera