söndag, maj 23, 2010

projekt - sovrummet




För ett tag sedan handlade vi nya nattduksbord i ek till vårt sovrum, och så här bra blev resultatet. Passar på att visa en sneakpeak av det nyinköpta överkastet som kommer att ligga på vår säng.

Det kviltade överkastet är dubbelsidigt, randigt i pastellfärgade färgnyanserna rosa, blått, gult, grönt, coral och lila på en sidan. Och svagt blå med sött blommönster på andra sida, kommer från Indiska och heter Frosty Rose & jag älskar det. Tack älskling för att jag kunde köpa det till slut!
foto: jane

2 kommentarer:

  1. Hej Jane!

    Vilket FINT överkast!

    KRAM Mirva

    SvaraRadera
  2. Åhh jag vet! Detta överkast gör mig så lycklig varje gg jag kommer in i vårt sovrum, jag ler varje gg också. Fånigt att den sån liten detalj kan ge så stor lycka kanske. Men ja så enkelt kan det vara ibland.

    kram J♥

    SvaraRadera