onsdag, juli 18, 2012

äntligen h&m´s barnrum





Efter morgonrutinen satte jag mig vid datorn och klickade hem en hel del (inser att jag nog har valt det mesta ha) fint från h&m´s nya barnkollektion.


1. gosedjur 29,50kr men max 3 per kund, annars är priset 59,50kr
2. kuddfodral björn 149kr, örngott räv 59,90, stubbe kudde 149kr
3. pläd med tassar och öron, 249kr (lovit) och gossedjur grå räv med huggtänder och skor 149kr







Blir så glad över faktumet att för en gång skull har någon tagit fram inredning som passar pojkar. Annars känner jag rätt ofta som pojkmamma att både leksaker och mode mest riktar sig mot flickor.

4. påslakan björn 199kr, påslakan flugsvamp
(ordinarie home sortiment) 199kr, 
5. duschhandduk 49,50kr




 



MEN inte idag... haha och jag är strålande glad över min shoppingrunda online.  Alla dessa är mina favoriter som klickades hem....och kommer att kombineras med inredning bl a från ikea. Vilka saker gillade du i kollektion ?
 

6. förvaringskorgar räv och björn 79.50kr/st, tygpåse 49,50kr, stubbe 149kr.
7. lektält 299kr (från 3 års ålder). 
foto: jane & h&m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar