onsdag, juli 11, 2012

jag ♥ sandaler



Inser som nybliven småbarnsmamma att dagar då man sprang omkring i högklackade skor på sommaren nog är förbi - ja om man inte går ut en kväll och har barnpassning dvs. Haha.

Så därför investerar jag även denna sommar (var höggravid sommaren -11.) i lågklackade sandaler och flats (dvs låg skor). De fina rosa med brett silverband från h&m tog slut i butik och online fort, bruna Tamaris från Scorett inköpta på rean, så sköna.



 



Avec Moderations sandaler med scarf kring ankeln kommer att bli snygg på västkusten i sommar, måste bara bestämma mig idag för vilken färg jag ska beställa, pris ca. 1700kr.


Tory-Burch gelesko ca 900kr i härlig orange och sandaler ca 1200kr dessa kommer att passa fint till min nya longchamps le pliage, babyblue.





foto: jane, longchamp,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar