onsdag, juli 07, 2010

ja jag lever livet

Förlåt, jag har inte glömt bort bloggen och alla er fina som besöker mig, jag lovar. Nej utan det är sommar och underbart fint väder hemma i Sthlm som jag bara måste passa på att njuta av nu. Detta trots att jag arbetar och egentligen bara har lunchrasten, de fina kvällarna efter jobbet och helgen att verkligen njuta. Och det gör jag - njuter av sommaren.






Idag har jag t ex direkt efter jobbet suttit ute på restaurang Gusto, ätit läckra musslor, druckit frostiga glas av rosévin och talat om tjejiga saker som livet, barn (har inga men längtar)
, shopping och annat viktigt och roligt.

Favorit rosén hemma hos oss är Franska j.p chenet ett porlande friskt fruktigt vin i oemotståndlig klarrosa färg och i fin flaska med böjd flaskhals. Den passar till allt från sallad, skaldjur till grillat kött eller kyckling. Jag återkommer snart och bloggar lite mer, tills kram

foto: vinportalen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar