måndag, juni 29, 2009

måndags shopping

idag tog min snälla man med mig på spontanshopping till Vällingby centrum. Till min förvåning gjorde jag några riktiga fynd i butiker där jag nästan aldrig går in för att shoppa. Normalt är jag inte en färgstark shoppocholica, utan handla mest kläder, skor & handväskor i neutrala färger. Jag gillar mest att blanda mycket ljust beigt & lattefärgat, vitt, grått, lite gamla pudriga och pastelliga färger samt självklart svart. Med dessa baskulörer i åtanke blev jag glad och överraskad av att jag gillade ett par hallonröda linnebyxor så pass mycket att jag provade dom. Och de fick t om följa med hem, byxorna kommer jag ha på mig i Tunisien till ett vitt tunika och mina silverfärgade sandaler.



foto: jane
gammalrosa blus från KappAhl & hallonröda linnebyxor från H&M
blekblå skjorta från H&M & vita jeans från KappAhl
pastellgrön sjal från Åhléns & grått linne från Twillfit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar