fredag, juni 26, 2009

tankar om shopping

denna helg måste jag försöka komma iväg till mina favorit shoppingställen och handla på sommarREAN, vill ha fler sandaler (har titta ut ett par på Zara som SKA bli mina), shorts och svala linnebyxor, tunnikor och sköna tishor som jag kan använda när vi åker till Tunnisen i sommar. Det kommer bli så varmt där så jag måste verkligen passa på att shoppa nu, i aug när vi reser finns det väl mer höstkläder i butikerna.
Ska nog satsa på att åka till Forum Nacka för Zara, Jackie, Indiska, Gina Tricot, Dressroom, Awesome Rags. Åker till Sickla för Aubergine, Best of Brands och Rizzo. Om jag orkar i värmen kanske jag åker förbi stan också och tittar in på NKs sommarRea som började i måndags den 22/6. Är även inne på nätet och letar fynd.
Den här fina galgen
fick jag hem från urbanoutfitters i veckan.

foto: urbanoutfitters

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar