tisdag, december 29, 2009

årets juklappar


Jag hoppas att alla har haft en fin julhelg, själv har jag njutit av familjens sällskap vi har spelat kortspelet "uno" och andra brädspel, samt haft en tävling i kolorinpa på wii. Men vi har också hunnit med att verkligen prata, skämta och umgås. Jag är så glad över hur julen 2009 blev trots att jag skadade mig rejält så har vi haft en otroligt fin och vit jul med min familj. Här är några av julklapparna som jag fick under min gran detta år. Tack alla för en fin jul. Kram

vit fatboy klassikern, designad av Jukka Setälä 1998, finns hos folkhemmet , från min man
en hel kollektion spa orginals från Oliwa SPA , från svägerskan
vår kokbok från Coop, Nordsteds förlag, från min man
halsband i agat, gåva från mor
james bond, ultimate dvd collector´s set, cdon, från min man
tavla gjord av vår brorson William

foto: jane, pid, bokus, cdon & oliwa spa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar