söndag, december 13, 2009

söndag 13e december


I morse när vi vaknade var förstås snön som föll så fint igår kväll och natt helt bort, men det har utlovats kallare väder och mer snö här i sthlm. Så jag har fortfarande ett hopp om en vit jul. I går kväll var min man hos svärfar på "lilla julafton". Önskar att jag hade kunnat följa med och byggt pepparkakshus, gått fackeltåg genom skogen och njutit av lite god julmat och julgodis. Dessvärre hade jag otroligt migrän igår så jag var tvungen att stanna hemma.

Men idag mår jag lite bättre även om huvudet känns helt trasigt, så idag har vi tittat på luciatåg på tv till frukost och nu ska vi iväg till Vällingby Centrum för att handla lite på lagerhouse, titta på lite fint hos folkhemmet.

Handlar du i Vällingby mellan den 10-23 december för minst 500kr i någon butik får du 1st rödgran grattis per kund (utdelningen av granar utanför Kfem´s ingång).


Trevlig 3e advent!
Kram

foto: jane

1 kommentar:

  1. Hej Jane!

    Hoppas Ni hittade några fina saker på Lagerhaus, jag har i år köpt några julklappar därifrån, likaså julpapper, snören, jul-adresslappar mm.

    GOD JUL !!!

    KRAM Mirva

    SvaraRadera