söndag, december 20, 2009

disktrasor del 2


Som jag skrev tidigare så var meningen att jag skulle göra disktrasor till några av våra vänner, lättare sagt en gjort visar det sig. Insåg väldigt snabbt efter att ha gjort två disktrasor att detta är ett pyssel som kräver stort tålamod, mycket tid, inga färgpennor men dock en färgskrivare alt en riktig bra screentryckar-ram ( jag studerat 1år färgsättning och screentryck). Resultatet av att rita och färglägga disktrasan nåde väl inte riktigt upp till den kvalitetsnivån att jag stolt skulle vilja skicka dessa disktrasor till ev släkt eller vänner. Speciellt eftersom jag inte heller kan direkt skylla på att våra barn har gjort disktrasorna (vi har inga småttingar ännu). Ha.

Med detta sagt, så hänger nu den ena disktrasan i köket medan den andra är väl undangömd bland andra nya disktrasor i tvättstugan. Projekt "gör egna disktrasor" är härmed avslutat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar