måndag, december 14, 2009

postens paket & vykort


Detta års inrikes julfrimärken är verkligen roliga medan utrikes frimärket är snygg, lite så - design. Men också kul är att när man handlar ett häfte av julfrimärket får man en lite present från posten. När jag handla ett häfte senast hos ett postombud, fick jag ett ark med 8st illustrerade julvykort av Ingela P Arrhenius, gå in på hennes hemsida och titta på allt snyggt hos skapar.

Gillar hennes illustrationer på dessa julkort, de får MVG för snyggt utförande och därmed kan jag t om tänka mig att skicka något av dessa till mina nära och kära.


10 december - posta julkort & brev som ska utanför Europa
16 december
- posta all din julpost med julfrimärken
17 december - posta julkort & brev inom EU

(se fler av postens juldatum här)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar