söndag, december 27, 2009

fotledsfraktur


Jag har råkat ut för en skada under arbete (när jag dammsög på julafton) bröt jag fotleden. Jag vart gipsad och men har så ont i hälsenan så ortopeden har bokat in en magnetröntgen till på måndag. Om hälsenan är av måste jag bli opererad, så nu ber jag till alla gudar att jag slipper operationen, blir gärna omgispad men ingen operation please, please.

Annars har julen varit jättefin, jag hann med allt utom bakningen innan jag skadade mig, huset vart helt klart och våra två gästsovrum blev otroligt bra, och bara 2st present gavs bort oinslagna. Min fina familj har tagit hand om oss & min man är en sann hjälte, han har fixat ALLT
Tack älskling!
Så nu stänger vi 2009 och öppnar snart ett nytt år - & 2010 ska bli det bäst året!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar