onsdag, juni 09, 2010

14 år & 2 dagar




Denna vecka har jag och min älskling firat vår 14års dag, då vi för första gången träffades på en middag hemma hos våra vänner på Söder i Stockholm och blev tillsammans. Den 7 juni är även dagen för 4 år sedan som min man friade till
mig i Paris. Puss älskling





Ikväll dricker jag av en av mina presenter, japanskt grönt bambu te, från danska A.C Perch´s Thehandel, mums. Till det en bit saftig bit ambrosiakaka som jag handlade i veckan.

Är ni som jag som tycker att teet smakar bättre i favoritmuggen? Min favorit (muggen mocca) från David design tillsammans med det smarta teröret från Granit gör den perfekta koppen te för mig.

foto:jane & vykort inhandlat i Paris

1 kommentar:

  1. Visst smakar det alltid godare i en fin mugg :)

    KRAM Fröken M
    http://starmamas.blogg.se

    SvaraRadera