tisdag, juni 15, 2010

{inför 19 juni 2010}




Har du ej blivit personligen inbjuden till bröllopet, misströsta inte nu kan du utforma en egen kunglig inbjudan med hjälp av deras smarta webverktyg.

Det har varit så så mycket inför kronprinsessans Viktorias & Daniels bröllop nu på lördag 19 juni. Så jag har tyvärr för länge sedan tröttnat på att läsa och höra om det allra senaste påhitten för att fira detta högtidliga tillfälle. Ett tag funderade jag t om om jag överhuvudtaget skulle titta på bröllopet.



Men nu har jag bestämt mig för att detta är ett bra tillfälle att bjuda in min söta mamma till lunch och fika framför bröllopet på tv:n. Jag ska duka bordet med ljus, servetter och fint porslin och bjud på en skagentårta, bakverk och te. Jag är jätteförkyld just nu men så snart jag blir bättre ska jag
åka till Designtorget och handla hem ett paket kungliga tepåsar som jag har skrivit om tidigare.
foto: designtorget

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar