onsdag, juni 30, 2010

semester 2010


Vi har totalt idétorka och kan bara inte hitta något fint ställe att åka till under sommarens 4 semesterveckor. Jag vill verkligen inte "bara" sitta av 4 veckor hemma. Missförstå mig inte nu, jag älskar vårt hem och jag älskar att ha semester, men jag vill verkligen åka se något nytt, bo på fint hotell, äta spännande mat, kanske shoppa något och sen åka hem till vårt hus och njuta av den svenska sommaren.







För denna sommar har ju verkligen så här långt visat sig från sin absolut vackraste sida, idag te x utlovades regn och åska i Stockholm. Men det var bara lite disigt ett par timmar på fm resten av dagen - strålande solsken.






Har tittat på en del härliga ställen; en liten turiskt pärla i Antalya, hotell Alp Pasa, ett nytt resemål till den vackra ön Isla de Holbox och hotellet Las Nubes de Holbox eller varför inte en resa till Toscana.

Nu till vårt problem och min numera stora frustration - min läkande fotledsfraktur & hälsena. Vissa dagar gör det så ont så jag inte vill röra mig alls, andra dagar har jag inge ont, haltar inte och kan nästa ha alla skor jag vill (ja förutom högklackat såklart, suck). Vart reser man när man håller på att läka en fot?
Det är dagens fråga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar