söndag, januari 02, 2011

årets första inlägg



Nytt år, nya fräscha tankar och drömmar om vad vi vill med 2011. Nej jag är inte mycket för nyårslöften, däremot är jag rätt duktig på att drömma om vad jag vill med framtiden. Och drömmen för 2011 ligger just nu på ritbordet och mognar till sig och ja, jag ska börja träna mer. Och ja, jag vet att detta är nästan varje Vanilj-Svenssons nyårslöfte, jag vet.. skillnaden är bara den att jag har redan börjat och ska nu bara fortsätta.

Kan stolt meddela att vikten går ständigt neråt och jag har t om lyckats att gå ner under julen, ok inte massor men att gå ner totalt 2kg under december känns otroligt bra. Med nya mål börjar jag och satsar för fullt.




Dssa bilder från
V magazine som vågar att visar upp kurviga modeller i minimalt mode, är så snygga.
foto: vmagazine,
Solve Sundsbo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar