torsdag, januari 13, 2011

beach 2011 - it´s on



Igår var min första träningsdag för året och därmed är träningen inför beach 2011 officiellt i gång. Först ut börjar jag med att simma och jag summera först träningen med ett ord: aj.

Till min förvåning upptäckt att jag att definitivt gör något fel när jag simmar, spänner mig i ländryggen och nacken och får så otroligt ont efter ett simpass. Så det som ska vara njutningsfull mjuk träning är en snarare nu mer en smärtsam plåga.

Hm.. nästa gång jag går dit ska jag be badvaktstanten titta på mig när jag simma och sedan berätta vad jag gör för fel. Lite pinsamt kanske men jag måste ju lösa problemet, eller..? Ha.
PS. en killkompis lugnar och tröstar med orden;
"du kan simma men är grymt otränad och därför får du ont".

foto:we♥it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar