söndag, januari 23, 2011

funderingar semestern 2011




Dagarna går så långsamt nu, håller ni inte med? Och alla arbetsdagar är gråare än gråast, fast idag söndag är det vackert soligt så efter att ha varit i Bromma blocks och fikat roar jag mig med att titta runt på resor.





Jag har tittat på designhotell och "semester utan barn" hos fritidsresor som vi har rest mycket med under åren och som jag personligen tycker har en utav den bästa hotellen och servicen.





Designhotellet jag blev kär i heter, Hotel Puro och ligger i den charmiga stadsdelen La Lonja i hjärtat av Palma på soliga Mallorca.








Ving har härmat Fritidsresor med att ta in en kändis i sin reklamfilm, förra året såg vi "dagarna du minns" med
Mads Mikkelsen och i år gillar jag valet av kändisen igen. Maria Montazami är ju helt genial i reklamfilmerna som finns i fler versioner, denna nedan är min personliga favorit.




foto:jane, ving, fritidsresor
reklamfilm:youtube

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar