torsdag, januari 06, 2011

fåglar som inredningsdetalj



Inför denna års heminredning ska jag satsa på att få in lite mer naturdetaljer i vår inredning, funderar på tapeter med blommor och fåglar i blått till matsalen te x. Jag har dessutom fått pippi på fåglar och jag är säker inte ensam. Fåglar är fortfarande trendigt och därför är utbudet stort inom inredning.

Så välkommen på fågelskådning,
ovanstående saker gillade jag när jag klickade mig runt på nätet, kryddstickorna som man själv märker upp med text, finns hos lucky bird. Spegeln i form av små fåglar, ensamma eller i par, blir en fin väggdetalj, handlas från designforuse, och slutligen dessa otroligt snygga kakor som du kan handla hem från N.Y butiken Eleni´s , lite dyra kanske men ack så fina.





Tygfåglar i ring från wallstroy som har mallar och instruktionsinfo till hur du gör dina egna, gillar klassiska
träfåglarna Bird, titta in hur dessa blir till hos architectmade och handla ditt fågel från designonline, cool och ovanlig bokhylla från duktiga notusdesign.

Denna lampan som skulle passa perfekt till mitt kök från graham and green
. Tovade fåglar från asherjasper och stor ugglekudde från manic muffin totes samt en lite mindre ugglekudde denna i fint rosa kvittat tyg från petunias samtliga från Etsy. Denna fina fågelburen har jag beställt hem från ellos, där ska en "plättar i luften" få flytta in.




Hur fint är inte detta flickrum, titta in på dimplesanddandelions för fler inredningsidéer till barnrummet.
foto: alla ovan nämnda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar