söndag, september 20, 2009

höstfint

denna helg har vi varit i vår trädgård, i lördags passade vi på att sitta ute och fundera på vad det var egentligen vi ville, med trädgården inför nästa sommar. Så i dag söndag, åkte vi hem till min mor och hämtade hem en hel korg med jordgubbsplantor + en påse blommar som skulle ner i jorden. Så nu har vi en nyklippt gräsmatta och en blomster & jordgubbsrabatt som är förbered inför vintern. Ev ska jag åka och handla några fler lökar och plantera, jag skulle vilja ha stora kulor av lilla Allium i min trädgård nästa försommar, kanske också några fina vallmo. Ja vi får se, så här långt är jag jättenöjd med hur fint det blev nu, stort tack snälla Mamma för all hjälp idag. Kram

foto: jane & odla.nu

2 kommentarer:

  1. Finfin trädgård! ♥

    Nu måste du berätta! Har du shoppat Photoshop eller hur gör du ???

    KRAM Mirva

    SvaraRadera
  2. Hej Mirva!
    Tack sötis, den är finare i verkligheten, bilderna är inte så tydliga :-). Ha. Bilderna är fixade i photoshop & illustrator. Kramar J*

    SvaraRadera