tisdag, september 29, 2009

i min höstgarderob

denna vinter har jag valt att inte köpa någon mörk och praktisk jacka, dessutom tycker jag att en ljusare höst/vinter jacka ser lite finare & lyxigare ut detta år. I lördags hämtade min man mitt paket från posten, det innehöll de ljusa mocka skorna, trots att jag är väldigt förkyld och inte direkt orkar vara uppe har jag redan gått omkring i stövletterna hemma. De är "to die för snygga". Men jag kommer inte gå ut med dom hursomhelst, utan de ska få tillhöra skaran av "finare skor" som man väljer vid rätt tillfälle.

foto: jane, h&m, asos, la redoute

1.) ljus beige kort kappa, Frill Funnel Neck Coat, 815kr hos Asos
2.) cognac färgad skinnväska med nitar, 1 245kr* från La Redoute
3.) ljus grå mocka stövletter med hög vrist & 11cm hög klack, 599kr från h&m
4.) ljust gråa mocka handskar med rosett dekoration & öppen handrygg, 249kr från h&m

*just nu får man 40% på valfritt favoritartikel + 10% på övriga ordern om man uppger koden 92570 hos la redoute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar