måndag, september 28, 2009

jag är förkyld

Har otroligt ont i halsen och hoppas att det inte innebär att jag håller på att få halsfluss. Har varit lite smådålig sedan förra veckan, och har verkligen gjort allt för att undvika att bli sjuk. Men i lördags kväll blev jag ordentlig hängig och nu är jag sjuk.

Hemma hos oss går vi sällan omkring i vardagskläder, utan så snart vi kommer hem byter vi båda om till våra mysdressar. Min man har en från NIKE, själv har jag nedanstående gråmelerade från h&m. Nu när jag är sjuk och fryser mest hela tiden (även under dubbla duntäcken) kompletterar jag min outfit med en ny knallig rosa mössa från Gina Tricot (inhandlad i fredags, bättre bild på mössans coola färg kommer) och halsduk, men mina strumpor är sötast. Fick dom av min man - de kommer från h&m´s barnavdelning, i glada färger med texter som princessday, muffinday och loveday.

Också på fötterna min Shepherds fårskinnstofflor som jag alltid har på mig på hösten & vintern. Gott te är ett måste när man är kall och frusen, så nu dricker jag många koppar av liptons vaniljte & white tea och hoppas snabbt bli bra igen. *host host*


foto: jane, lipton, hm, brandos & gina tricot

2 kommentarer:

  1. KRYA PÅ DIG VÄNNEN! PS. Jag har likadana strumpor :-D Ska ha dom på min praktik som börjar nästa vecka...för att göra vardagen lite festligare :-)))

    KRAM Mirva

    SvaraRadera