onsdag, september 09, 2009

stor höstväska

som rymmer mycket, letar jag efter just nu. Jag är definitivt en person som bär med allt möjligt i min väska. Plånbok, nycklar, mobil, ev bok eller senaste metro tidningen, ibland en kofta eller ett par ballerina (om jag fryser eller känner för att växla skor på jobbet), kalender, ibland godis eller tuggummi. Och jag har alltid min necessär fylld med massa "brahasaker" huvudvärkstablett (oftast flera märken), nagelfil, smink, intimatjejstuff, ett nål&tråd-kitt och halstabletter.

Gillar denna från La redoute och funderar på om jag ska ge sajten en chans till. Jag har rätt höga kvar på mina väskor, de måste alltid vara i skin (ogillar fejkskin pga lukten och den sunkiga kvalitén) Lite trist att det inte finns fler bilder på hur väskan ser ut invändigt, underifrån och från sidan. Vart jättebesviken på mitt senaste inköp från sajten, så jag hoppas verkligen att denna väska är fin. Ska troligen satsa på den cognacbruna (finns i svart också) även om jag verkligen skulle behöva en svart skin väska av större modell. Men det är väl bara att leta vidare, får ta en sväng på stan också.
foto:la redoute

1 kommentar:

  1. Hej Jane!

    Tycker du ska satsa på en skinnväska fr DKNY. Jag köpte en i vintras för runt 2600:- sek. En svart, tidlös... som jag går runt med VARJE dag :-)

    KRAMIS!

    SvaraRadera