tisdag, oktober 06, 2009

tittskåp till barn


Oktober månad är alltid den månaden då jag börjar förbereda mina listor och samla ihop alla projekt jag vill få klara till julen. Detta år är inte något undantag, jag har redan börjat förbereda julklappslistan till släkt & vänner. Jag har även börjat fundera på hur julkorten denna jul ska se ut. Återkommer med mer detaljer så snart jag själv har kommit på något.

Som julklapp 2008 gjorde jag detta tittskåp med nalle puh team till William. Den gula nallen och hans vänner var hans absoluta favoriter just då. Det var lite pyssligt att få allt på plats och jag är så stolt över resultatet eftersom det var mitt absolut första tittskåp någonsin. Tittskåp inköpt på Panduro Hobby. De små figurerna kommer från kinderägg, inköpta på tradera. Bakgrunden är två sönderklippta och limmade nalle puh planscher, gräsmattan och trädens löv är grön filt från Panduro. Passa på att besök Panduro Hobby nu eftersom de har upp till 70% rabatt på en del av sina varor, perfekt inför julpysslandet.


foto: jane

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar