onsdag, oktober 14, 2009

väskan med stort V


Den bruna skinnväskan som jag beställde från La Redoute har kommit och det var kärlek vid första ögonkastet, den är rymlig, har fin läderkvalité och den bruna cognacfärgen är helt i min smak dessutom hade jag tur och fick den för 700kr mot 1 249kr ordinarie pris. Lycka. Ja jag är nöjd, har därför bestämt mig för att klicka hem den svarta modellen (fyndade den på en 50% rabatt) bara för att se om den kan bli min nya "svarta".

Min tidigare svarta är den klassiska Rizzomodellen "Shopper" i skinn
också den är rymlig och stor i modellen. Finns fortfarande i sortiment och blir din för 1495kr. Jag har den även i brunt och vitt och varierar mellan färgerna beroende på säsong och outfit. Extra plus för den fina lilla detaljen med nyckelbandet + en lite skinnecessär som är fastsydd i ett band inne i väskan.

Nyckelbandet är perfekt, när jag har min rizzoväska behöver jag aldrig rota igenom hela väskan för att just hitta nycklar - de sitter fast i nyckelbandet, och mobilen - den ligger i den lilla skinnecessären. Passa på att besöka en rizzobutik just nu, då de har "midseason rea" just nu på hela höstsortimentet.

foto:jane, la redute & rizzo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar