lördag, mars 06, 2010

ett byte & glädjen tillbaka

Jag har alltid försökt att undvika att skriva något negativt på min blogg eftersom mitt mål är - och har alltid varit, att ni som besöker bloggen; ska få något att vila ögonen på en stund, bli inspirerade och kanske hitta något som kan sätta guldkant på er vardag. Men nu är jag så ledsen och besviken så jag väljer att dela med mig av en negativ erfarenhet. Mitt enda mål är att ni som också handlar inredning online ska undvika att råka illa ut.



För en tid sedan handlade jag förvaringsburkar för tvättmedel hem från en nätbutik (skriver inte ut namnet, men ni är ju finurliga nog att klura ut det själva). Idag returnerar jag burkarna efter många problem och otroligt dåligt bemötande från butiken och dess ägarinna. Jag har handlat mycket online men faktiskt aldrig tidigare haft (peppar peppar..) några problem alls. Hursomhelst nya fina burkar blir mina idag från butiken nuncinredning.se som jag verkligen kan rekommendera. Dessutom är deras tvättmedelsburkar mycket finare, HA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar