söndag, mars 14, 2010

söndags outfit




Idag söndag ska vi ha en lugn och skön dag med inga måsten bara massa lata timmar. Min snälla man lyckades hitta och spela in reprisen av Oscarsgalan 2010 till mig. Så nu ligger galan där och väntar snällt inspelad på tv-boxens hårdisk. Det ska bli både kul och avkopplande, jag tror mycket på att man bara måste få "vara" och inte ha några måsten minst 1dag under helgen. Speciellt eftersom veckorna är fyllda av stress, full kalender och massa nödvändiga måsten.

Denna outfit känns väldigt söndag för mig, fin kofta med
små rosetter från Haléns för 399kr påminner mig rätt lite om OddMollys Butterfly cardigan, fast billigare och med bättre passform. Enkel t-shirt från h&m för 29kr, till det boyfriend jeans från Haléns. Och hur roliga är inte håriga galoscherna Clarendon Neopren Tall från Hunter ? Snygg och praktisk vårkappa från Ellos för 799kr, rosettarmband 86kr från Asos och till sist k
nallrosa strumpbyxor 39, 50kr från h&m.
foto: jane, hm, asos, haléns, hunter, ellos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar