tisdag, mars 09, 2010

oscarsklänningar 2010


I måndags natt (den 7 mars 2010) gick den 82a upplagan av Academy Awards - Oscarsgalan 2010 på Kodak Theatre i Hollywood. Detta år var Alec Baldwin och Steve Martin värdar.

Jag hade helt glömt bort vilken natt galan gick, så jag missade hela härligheten. Suck. Jaja vad är väl en bal på slottet? Så jag har roat mig med att bläddra på "Best & Worst Red Carpets Gowns" och valt ut mina 3 favoriter. Alla tre klänningar är helt fantastiska men hade jag varit tvungen att välja bara en, så hade
Elizabeth Banks -gråblå Versace blivit mitt val.

*Rachel McAdams i Elie Saab pastelligt mönster och diamanter av Lorraine Schwartz.
*Elizabeth Banks i en duvblå Versace klänning, smycken av Fred Leighton, cluth från Salvatore Ferragamo och fina skor av Sergio Rossi.

*Demmi Moore i Atelier Versace blekt laxrosa klänning, smycke av Van Cleef & Arpels och cluch från Ferragamo.

foto: people.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar