onsdag, mars 17, 2010

rizzo klubbdag



Idag den 17 mars får man som Rizzo klubbmedlem 20% på hela sortimentet inklusive spring/sommar 2010 kollektionen av skor, väskor och accessoarer. Tyvärr blev jag lite besviken när jag besökte hemsidan idag, jag har tidigare alltid kunnat hitta minst 1-2 par riktigt fina och klassiska sommarskor och ibland även sommarens favoritväska. 2007 hittade jag t om ett par otroliga högklackade sidenskor som nästa blev mina bröllopsskor.

Men det var då, i år ser jag bara ett par stövletter i mocka till mig själv och ett par herrskor också de i mocka skor som skulle passa min man, bara för att matcha mig då. Allt annat är ointressant, man kan ju bara hoppas att det finns ett större och finare sortiment i butik för alla som ska nyttja rabatten idag. Hm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar