söndag, mars 21, 2010

have a pinkday, today



Som 30+ gammal flicka, tjej, kvinna, borde jag kanske inte vara så förtjust i rosa som jag är. Men egentligen varför inte, vem är det som bestämmer sånt, att vid en viss ålder är det "omoget" att gilla en färg? Ingen, och dessutom har jag insett att jag är gammal nog att bestämma själv och bryr mig verkligen inte om vad andra tycker. Detta är bara en av många fördelar med att vara "äldre" och tro mig det är underbart befriande att kunna tänka - hm, jag älskar rosa! Punkt.

Så idag vältrar sig jag mig i denna underbara färg och bjuder in er att göra det samma! Har förresten bestämt mig för att handla de fina ballerinaskorna från Haléns, i sommar ska jag dansa fram när jag går. Kram.


ljuvligt dimrosa kappa från ellos
necessär från Pipols Bazaar - a modern souk, finns hos Åhléns & eleven
nagellack nauba nr83 från eleven
klänning med markerade axlar från
asos
parfymen burberry the beat eleven
rosa mockabälte - cormac belt, från Malene Birger, finns hos tintin style
rosa ballerina med små nitar och strass från haléns
(extra plus för att märket heter Love Label)
foto: alla ovan nämnda & Jane

2 kommentarer:

  1. Hej Jane!

    Skorna är UNDERBARA!

    KRAM Mirva

    SvaraRadera
  2. Hej Mirva, jag vet de är som en sommardröm!
    kram Jane

    SvaraRadera