torsdag, september 23, 2010

{ 23e september }




Jag har absolut inte glömt bort bloggen fast det kanske har varit lite sparsamt mellan inläggen sista tiden. Förlåt men jag har bara mycket just nu, har fått hem min iphone4 - det tar ju lite tid för en iphone nybörjare som jag, att lära sig allt.

Har också börjat simma denna vecka, vilket jag ska göra 3 gg per vecka f om nu, simma är underbart och i min simhall simmar man 1 dag i veckan till musik, nedsläckt simhall med endast levande ljus och bara dimmupplyst pool. Ja och självklart är ingen under 18år välkommen just denna kväll - vilket innebär inga småttingar som skriker, plaskar och stör när man ska njuta av simningen. I love it.








Längtar så mycket till helgen just nu, tror att jag är lite hösttrött och behöver mycket vila just nu. Idag är jag extra trött eftersom jag efter jobbet har varit hos min sjukgymnast för att tränat min hälsena och passat på att springa in på h&m. Idag fick jag faktiskt tag på den fina chiffongkläningen som jag skrev om nedan den är helt lovely
. Jejj jag är så glad, den ska jag ha när det blir fest nästa gång.Trevlig helg alla! Kram J
foto: dior

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar