söndag, september 05, 2010

för dina händer



Själv är jag en riktigt isbit, jag fryser väldigt lätt och behöver alltid ha det varmt om fötter, händer och huvud. Därför är jag nu ute efter att se vad som händer inom höstens varma accessoarer. Har tittat på skinnhandskar och hittat väldigt många fina hos asos, gillade speciellt dessa två färggladda par, ett i rosa för 654kr & lila 714kr.




Men de som ligger överst på önskelistan just nu inför vinter blir nog Odd Mollys skinnhandskar "Slender Leather Glove"
med små nitar längs sidorna, krås vid öppningen som går ner i en liten sprund mitt fram, fem stycken Odd Molly dollar framtill samt med två broderade fjärilar.

Ljuvligt söt, men hur är de i storlekarna undra jag? Vill du ha dessa skynda, de håller på att ta slut överallt, men förhoppningsvis fylls väl butikerna på med modellen, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar