onsdag, september 01, 2010

{ september = favoritmånad }





På fredag är jag förhoppningsvis tillräckligt frisk (skönt att slippa halsont & hostan äntligen) för att börja jobba igen efter 4veckor semester på rad. Rena lyxen jag vet, ljuvligt. Just nu på mitt skrivbord ett kort på min Mammis när hon var i Egypten och kramade sfinxen på 60-talet, älskar det fotot.

Gillar inte ni också de små min drinkparasollerna som man får i alla drinkar utomlands?, mitt blåa från Pina Colad:an fick följa med hem.





Idag är det redan 1a september och jag känner mer än någonsin att det är så underbart att bo i ett land som har olika årstider. Visst jag älskar verkligen värmen och solen, men skulle man inte tröttna i det långa loppet?

Jag skulle det nog, älskar ombytet och hösten är min favorit årstid och september är favorit månaden (eftersom den är så vacker och eftersom jag då blev Mrs.)

foto: jane

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar