söndag, september 12, 2010

garderobsrensning



Själv har vi inte lekt så mycket denna helg, nej denna helg var det dags att tvätta och lägga undan alla sommarkläder inför nästa år. Vi har därmed gjort en stor garderobsrensning, tvätta, vikt och t om torkat av och prydligt lagt in alla sommarskor i kartonger. Vi har även passat på att göra om i vår walk in closet uppe på vinden.
Det är så skönt att vara klar med detta projekt, vi är trötta men glada över att resultatet vart så bra.





Jag håller just nu på att göra klart det sista med att plocka fram allt varmt inför hösten och vintern. Har gått igenom alla mina vinterskor och insett att det mesta är högklackat, därför kommer jag behöva handla minst 2 par bekväma skor för min fot
skull. Annat som har kommit fram idag är allt stickat; mössor, halsdukar samt varmt tröjor.

Ps. nej det är inte min garderob på bilderna, men visst är de underbart fina? Fler walk in closets finner du hos decor pad, passa också på att titta in på dessa galmiga celebrity garderober.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar