söndag, juli 19, 2009

flätor är fint

efter lite inspirationssurfande, gillar jag Nicole Richies flätade frisyr, den passar mitt långa hår. Min Mamma ringde precis, hon tyckte att jag inte ska sy in urringningen utan skippa bh helt och hållet, hm...ska prova klänningen igen utan bh. Får kanske istället handla brösttejpen Hollywood Fashion Tape, ska enligt sms från tjejkompis finnas på NK. Ok, provade klänningen utan bh, såg inte snyggt ut, så jag sydde ihop urringningen på 5 minuter så att min bandlösa bh inte syns och nu är jag nöjd, det vart över förvänta bra. Pust.

2 kommentarer:

  1. Hollywood Fashion Tape finns även på Twilfit i Vällingby :-) KRAMIS! PS: Du kommer att bli sååååå fin!

    SvaraRadera
  2. Hej hej jag älskar flätor det är sååå snyggt natti natti mvh Hanna -Nytt läge

    SvaraRadera