torsdag, juli 09, 2009

lättsam läsning

idag när jag kom hem från en rätt trist dag på jobbet, väntade 4 roliga överraskningar på mig. Min söta mor hade skickat tidningen CHIC, + nätsajterna Nelly & bubbelroom skickade Bubbelroom magazin & Cosmo, dessutom hade nya vinterkatalogen från La Redoute kommit. Bubbelroom magazin var kul att få, men den är inte värd de 10kr som den kostar ute i handeln. Nej då var det roligare att läsa Cosmo som i detta nummer visar modet för sensommaren.Fick otroligt starkt habegär till ett par flipflopps från Acessorize med Swarowskikristaller, men flipflopp-junkie som jag är måste jag hejda mig nu, väntar fortfarande på leveranser av de skor som jag beställde från ett par nätsajter. Under tiden ser jag fram emot att bläddra igenom höstnyheterna från La Redoute.

foto:jane

2 kommentarer:

  1. Jag fick också LR-katalogen igår, hittade ett par finfina saker... KRAMIS!

    SvaraRadera
  2. Alltid kul med nya tidningar. Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera