fredag, juli 24, 2009

loveletters, are you in love?

inför bröllopet imorgon är jag lite nyfiken på vilken vigselring svärfar har köpt till sin blivande fru. På min önskelista inför kommande bröllopsdagar finns ringar från Engelbert. Ur kollektionen astrid av designern Nathalie Smith finns ringen där diamanter bildar mitt zodiakmönster. Eller varför inte våra Binitialer i diamanter, från vårens kollektion loveletters. Båda kollektionerna finns i guld och vittguld. Själv skulle jag välja vittguld som matchar min förlovningsring flor från Sandberg samt min antika vigselring också den i platina & guld.

foto: engelberg

1 kommentar:

  1. Hej Jane!

    Finfina ringar! Vilken kul ide! Då skulle jag & M ha -> M & M :-DDDD

    Ha det så jättekul på bröllopet imorgon, maila gärna bilder sen!

    Och det är klart att vi ska försöka ses inom kort!

    KRAMIS KRAMIS fr Mirva

    SvaraRadera